LIFE UPDATE-ISH

Hej babes det var länge sen jag uppdaterade här på bloggen, men det är inte riktigt min största prioritet om jag ska va ärlig.. alltså fokuserar på mitt liv just nu och när jag väl har tid och känner för att blogga så gör jag det så ja nu vet ni att jag inte kommer vara den som uppdaterar varje dag typ men aa .. anledningen är för att jag inte mår så värst bra i mitt liv just nu, vill inte gå in på allt för mycket detaljer men jag och Karim har gjort slut och detta är det sista jag kommer skriva om honom på min blogg så ja nu vet ni.. tänkte bara dra en liten life update så ni vet att ja jag lever! Ja jag kommer uppdatera bloggen mer.. bara inte just nu som ni säkert förstår, men fler inlägg kommer tro mig :) aja nu får ni ha det så bra så hörs vi när vi hörs, puss på er fina ni & ta hand om er <3
Allmänt | |
Upp