EN VANLIG SÖNDAG

Tjena på er! Första gången jag inte säger hej, och ångrar det redan. Är det bara jag som tycker det låter fett sliskigt och säga något annat än hej? Tex. "Tjenare" låter så jävla skumt, som en 40 årig alkis skulle säga typ. Whatever, nu tappa jag tråden. Hej iallafall! Idag har jag faktiskt inte gjort något speciellt förutom att jag solat och gjort läxor för jag börjar skolan imorgon efter ett halvårs paus.. känns fett jobbigt om jag ska va ärlig, men ska bara gå i två månader till sen flyttar jag ju till Stockholm. Så äsch jag överlever väl. Ville bara ta en paus och uppdatera bloggen eftersom ni klagat att ni vill ha mer dagliga inlägg, så varsågod! Här har ni ett tråkigt jävla inlägg på en vanlig söndag.
 
Och kolla bara på min tanline efter.. typ 2-3 gånger? (solar 10 min varje gång) ganska sjukt faktiskt. Bor ni i Göteborg och vill få en fin och snabb färg så tipsar jag Zun Solarium i Mölndal. Ni kommer verkligen inte att bli besvikna! Nu ska jag plugga lite till innan jag faktiskt går och lägger mig, måste upp tidigt imorgon börjar halv 10 tror jag. Aja ta hand om er babes så hörs vi <3
Allmänt | |
Upp