LÖSHÅR - POZEHAIR.SE

Hej alla fina! Vill bara börja med att säga att detta är ett sponsrat inlägg alltså får jag betalt för att skriva om detta, men viktigt att säga är faktiskt att alla åsikter är mina egna. Sen är även detta första gången jag gör ett sponsrat inlägg här på bloggen, men förmodligen inte sista.
 
Så, Poze Hair, vad är det? Pozehair har egna salonger och säljer sina produkter online och till frisörsalonger. På sin webbshop (pozehair.se) har de också stylingprodukter och både äkta och syntetiskt löshår. 
 
Jag fick faktiskt skickat några produkter av Poze Hair till mig här om dagen eftersom de ville jag skulle testa dom och "avgöra" om jag tyckte de var bra eller inte, varför inte? Tänkte jag, även om jag nu inte använder löshår så skadar väl aldrig lite gratisprodukter. Och ifall jag nu helt blev såld på löshår kanske jag börjar med det? Man vet aldrig. Nu har jag bara haft produkterna i ca. 4 dagar så har inte testat dom riktigt ordentligt för att avgöra om jag gillar dom eller inte, men för att vara ärlig ser dom riktigt bra och fina ut, speciellt löshåren. Dom ser sjukt naturliga ut när man väl sätter i dom i håret. Grymt!
 
Tipsar er verkligen att iallafall testa köpa något löshår från Poze Hair och se om det passar er, lovar verkligen att ni inte kommer ångra er. Och för att vara lite extra snälla gav faktiskt Poze Hair mig en rabatt på 15% på alla deras löshår till och med den 1 Februari, med koden natalia15 så passa på nu! 
Vi hörs i nästa inlägg fina ni, ta hand om er puss <3
Allmänt | |
#1 - - Lena :

Så det är pga detta du har råd att flytta till Stockholm? För du tjänar pengar på tråkig blogg reklam... skaffa ett jobb bara.

Svar: Som sagt, detta är första gången jag gör ett sponsrat blogg inlägg så nej. Detta är inte min enda inkomstkälla eftersom du är så nyfiken. "Skaffa ett jobb bara" jag går fortfarande i skolan? Sen planerar jag att skaffa jobb åt sidan av min utbildning. Hade du läst mina blogginlägg hade vi alla sluppit din onödiga kommentar.
Natalia Jaak Ali

#2 - - Johanna Toftby:

Fyfan va nice med lite rabatt, och jag som precis behövde nytt löshår😊 För övrigt var din blogg jävligt nice den med! Fortsätt blogga som du gör så kommer din blogg bli stor, det är jag säker på. Kram

Svar: Åh vad kul att höra att du fick användning av rabatten. Tack fina du, läste lite av fkn blogg nu med och detsamma verkligen! Massa kramar ❤
Natalia Jaak Ali

Upp