TILL ANKI

Anki, min vackra storasyster. Idag är det din födelsedag och såklart hyllar jag dig här på bloggen. Tack för att du finns, allt du gjort och allt du gör för mig varje dag som jag är med dig. Ingen förstår mig som du, du är verkligen den jag är närmast med, och helt ärligt, den jag älskar mest. Vi  är så himla lika men samtidigt så himla olika. Du skyddar mig alltid och har alltid gjort större delen av min barndom, kan alltid lita på dig och höra av mig till dig när jag inte alltid mår så bra. För jag vet att du vill mitt bästa och alltid kommer att hjälpa mig, no matter what liksom. Du vet redan allt detta så finns ingen mening att bara rabbla upp mer när du redan vet allting. Du e mitt allt och jag älskar dig oändligt bigsis. Grattis på födelsedagen! Hoppas du firar den så bra du bara kan ly<3
 
(Till er alla som läser min blogg: Tack som fan för alla kommentarer på senaste inlägget och allt fint ni skrivit privat till mig och ja jag har läst allting. Er som jag inte skrivit tillbaka till det kommer, kommer svara er alla när jag har tiden till det)
 
Allmänt | |
#1 - - Anki Ali:

Åh vad jag älskar dig världens bästa lillasyster

Svar: Älskar dig mest av allt
Natalia Jaak Ali

Upp