JAG SKA FLYTTA

Ja ni såg rätt på rubriken! Jag ska flytta ...till Stockholm! Det är väldigt blandade känslor för mig men mest känner jag bara "YES äntligen" .. fast sen kommer ju problemet hur jag ska göra med mina kära vänner här och framförallt min familj? Men vet ni vad, fuck det där! Det här är något jag viljat göra fett länge och min älskade vän Melissa ska faktiskt flytta med mig, kan det bli bättre?! Så nu ska vi bara tänka SÅ JÄVLA POSITIVT och inte oroa oss för allt annat, vi har alltid gjort det andra vill och det andra blir glada av att det faktiskt är VÅR tur nu att tänka lite på oss själva! Självklart kommer jag sakna min familj här i Göteborg men man kan ju alltid hälsa på ellerhur? Och sen undrar säkert många "varför nu?" "vart ska ni bo?" "Hur har ni råd när ni bara går i gymnasiet?" Anledningen att jag flyttar nu är för att om två månader fyller jag 18 år och det är nämligen då vi ska flytta, har alltid planerat att flytta hemifrån vid 18 års ålder och plus så e vi redan för många hemma med tanke på att min storasyster Anki flyttat hem nu och hennes kille också ska flytta in om några månader.. men det är såklart inte bara därför jag valt att flytta. Känner mest, varför inte? När jag får frågan varför jag vill flytta, alltså helt ärligt? Yolo ? Haha nej men seriöst, nu när jag ändå är ung varför inte vara lite spontan. sen om tycker jag det är fruktansvärt så kan jag ju alltid komma hem.. sen kommer jag bo med världens bästa Meli! .. och jag är helt 100% säker på att vi kommer ha det så jävla underbart tillsammans , men ja nu vet ni iallafall! Flytten kommer ske någonstans i Mars så det e någon månad kvar tills dess, och jag hoppas verkligen ni kommer stötta våran resa dit och att ni tycker det är lika spännande och kul som jag!
Nu ska jag iallafall ut och träffa några vänner och sen ska vi ha en liten sleepover hos Esma alla vi tjejer så säger typ godnatt här. Ta hand om er fina ni så hörs vi <3
Allmänt | |
#1 - - Melissa ramsadza:

jaa vi ska ha det så jävla kul mi locaaa❤

Svar: Älskar dig meli ❤
Natalia Jaak Ali

Upp