Q&A

 
Okej så för att ni alla ska lära känna mig lite bättre så tänkte jag göra en Q&A med frågor jag bad er ställa på min ask (den hittar ni dessutom här)och där kan ni även ställa frågor eller om ni vill att jag tar upp något speciellt ämne här i bloggen så kan ni skriva det både på min ask men även i kommentarerna i bloggen, det väljer man lite själv.
 
 Anyways här har ni min Q&A ✨
 
#1 Varför har du valt att vara singel nu ett tag? Och när är du redo för att dejta igen?
Jag och mitt ex hade ett riktigt jobbigt break up efter nästan 2 år, och trodde verkligen de skulle vara vi föralltid liksom. Så har vart svårt för mig att föreställa mig att jag skulle kunna dejta någon annan eller kyssa någon annan osv när han va den jag ville göra allt de där med :/ Vet inte riktigt när jag kommer vara helt redo, men det har gått ett halvår nu och bättre mår jag ju men om jag är redo för att träffa någon ny är jag verkligen inte
 
#2 Varför bor din storasyster i Italien egentligen?
Hon och mamma har aldrig riktigt kommit överens när hon var yngre och hon ville bara komma bort från allting under några år, men hon bor inte där längre utan nu bor hon i Sverige med oss igen och när hennes kille kommer i Maj ungefär så ska de flytta till en egen lägenhet
 
#3 Vart kommer du ifrån?
Jag är halv palestinier och halv ghambian men jag är född i Sverige
 
#4 Varför har du två olika hem? Och varför bor bara du och Rimah hos din pappa?
Mina föräldrar är skilda och därför bor jag och min lillasyster Rimah varannan vecka hos mamma och varannan vecka hos pappa. Anledningen att bara vi åker dit är egentligen privat men det är bara min, Rimah och Ankis biologiska pappa mina andra syskon har en annan pappa så därför träffar dom inte våran pappa. Och Anki vill inte träffa pappa mer än så kan jag inte säga för att det är privat.
 
#5 Känner du och Moa varandra sen innan ni blev plastsystrar?
Detta är faktiskt en fråga folk frågar oss ofta😂 lite random faktiskt att fråga haha, men ja vi kände varann för vi gick i samma skola och hade gemensamma vänner men vi va inte riktigt vänner
 
#6 Hur många syskon har du?
Jag har fyra biologiska syskon, och en av dom är mitt halvsyskon sen har jag tre plast syskon men sammanlagt så har jag sju syskon
 
#7 Varför reser du och din mamma så ofta själva?
Vi reser ofta själva för att alla andra är egentligen upptagna, alltså så är det bara haha men ja skola, jobb osv, jag har tagit ledigt från skolan nu så är den enda som kan följa med mamma när hon ska resa, men vi har det jävligt kul ändå bara vi två
 
#8 Varför har du tagit ledigt från skolan? och när hade du tänkt börja igen? Vilken linje osv ?
Jag gick i Samhäll beteende, men kände efter första året att jag behövde en paus för allt va så stressigt och jag mådde bara skit av skolan. Jag ska börja nästa termin så då kommer jag gå om tvåan men det är värt det 
 
#9 Du hänger mycket med Joel, är det något mer än vänskap mellan er?
Nej verkligen inte! Jag och Joel har sårat varandra så mycket innan och ifall vi skulle hålla på igen skulle alla dom känslorna kommit tillbaka och vi hade gått in i en relation o redan börjat tvivla på varann osv, så nej. Vi två passar bättre som vänner.
 
#10 Med vilka 3 ord skulle du beskriva dig själv? Och varför?
Omtänksam verkligen, jag bryr mig så mycket om andra och sätter alltid andras lycka före min egen! Genuin har många också sagt att jag är och... tja, rolig kanske?😂
 
 
 
 
 
Allmänt | |
Upp