SVARAR PÅ ERA FRÅGOR ANG FLYTTEN

Hej babes, jag sa ju på bloggen i fredags att jag skulle flytta till Stockholm och skrev ett så sjukt långt inlägg om mina tankar och lite till. Och många av er skrev faktiskt privat till mig (vet inte varför, skämdes ni o lämna en kommentar?) där ni undrade varför i helvete jag ska flytta till Stockholm, hur länge har jag planerat det här , hur ska vi skaffa en lägenhet utan inkomst osv.. Så kan börja med att svara på första frågan ang pengar. Pengar inte kommer vara något problem alls! Saken e såhär, Melissa har redan en fast inkomst eftersom hon är 20 så går hon inte i skolan och då har hon tid med 2 jobb, sen tänker ni hur hon ska jobba när hon kmr bo i Stockholm? Melissa kan jobba distans, hennes jobb funkar så.. och sorry men vet inte om jag får säga vad hon jobbar med så väljer därför att tyvärr hålla det hemligt atm, och helt ärligt har ni ändå inte med det att göra? Så ni som tänker tjata på mig att säga, eller tro hon är strippare o grejer kmr bara få en fet block direkt.
Sen har vi då planerat detta i lite mer än ett halvår faktiskt men pga att jag hade kille förut ville jag inte lämna han osv ja ni fattar liksom, men nu är ju inte det något problem so why not tänkte vi? Slutligen, varför vi valt att flytta till just Stockholm? Det har faktiskt inte bara med nöje att göra utan pga att de är en större chans för oss att lyckas där. Melissa med sina jobb och jag med min utbildning , sen kommer jag eventuellt ta något extrajobb efter skolan eller på helgerna , som sagt det ekonomiska kommer inte vara något problem alls vilket vi faktiskt är riktigt glada över. Men ifall det skulle bli det så har vi alltid våra familjers stöd så ni behöver inte oroa er att vi ska bli panka och ja vet inte vad mer ni har skrivit till mig haha ..så sjuka ni är. Nu hoppas jag ni fått lite svar på era frågor, tog bara upp dom mest frågade frågorna eftersom inlägget skulle bli fööör långt annars, men ja babes de va de. Hoppas verkligen ni haft ett bra år hittills och att ni tar hand om er framöver & så hörs vi snart, massa pussar <3
Allmänt | |
#1 - - Arbertina gashi💕:

När ens inkomst är 0 och meli kmr där med 2 feta jobb 😂🙃

Svar: Hahahaha men typ😂😂
Natalia Jaak Ali

#2 - - Anki Ali:

Det kommer gå sååå himla bra storasysters hjärta! Tro mig från någon som vart på samma sits jag va verkligen inte så självsäker som du, de kommer ta dig sjukt långt!! Kram❤

Svar: Tack världens bästa storasyster, det betyder allt att höra det ifrån dig ❤
Natalia Jaak Ali

#3 - - Fanny Tranberg:

Hej! Läst din blogg lite då och då när du väl uppdaterat och när jag själv haft tid under det senaste halvåret och vill bada säga att jag verkligen tycker om att läsa det du skriver. Dina texter, bilder, tankar. ALLT. Älskar verkligen allt. Önskar bara att du uppdatera en aning mer så man fick din sköna energi mer än en gång i månaden :) Hoppas verkligen att 2018 är ditt år som du sa och längtar redan att se vart din resa tar dig. Lycka till med flytten förresten!
Mvh
Fanny Tranberg

Svar: Men Gud, tack så sjukt mycket för dina find ord Fanny. Jag ska absolut försöka uppdatera mer detta året. Återigen tack. Detta var den sötaste kommentaren jag fått om jag ska vara helt ärlig. Ta hand om dig, Fanny ❤ massa kramar
Natalia Jaak Ali

Upp