FLYTTEN SKJUTS FRAM

Hej alla ni som fortfarande läser min blogg. Det va jävligt längesen jag uppdatera men här är lite saker som hänt det senaste som gjort att jag inte haft tid att blogga.
 
- Anki har fött barn, det blev en pojke! Emilio heter han och är nu 7 veckor gammal. Mosters älskling. Detta är en av anledningarna till att flytten till Stockholm inte kunde hända just då, eftersom jag behövde vara där för min storasyster och jag va den enda med tiden just då.
 
- En väldigt nära vän till vår familj, som praktiskt taget var som en familj till oss gick bort för cirka en månad sen. Både jag och min familj har varit nere pga detta och har därför inte haft varken tid eller ork att blogga, var tvungen att finnas där och sörja med min familj.
 
- Jag och Karim är tillsammans igen. Och vi har fokuserat på att försöka få allt att funka, ha mer tid för varandra nu, och att blogga var helt enkelt inte en prioritet när jag redan hade så mycker annat som tog upp tiden. När jag väl hade tid över träffades vi eller snackade telefon. Ja tyvärr, att ha ett förhållande kräver VÄLDIGT mycket tid och "effort" om man vill få det att funka, och speciellt när man gjort slut tidigare och försöker hitta tillbaka till varann. Mycket bråk och argumentationer, som tyvärr gjort att jag inte alltid mått så bra och med allt annat som hänt så var som sagt bloggen inte min största prioritet.
 
- Min bästavän Melissa gick igenom en del saker och var tvungen att finnas där för henne, också en av anledningar till att vi inte flyttade till Stockholm som vi planerade.
 
Men flytten skjuts fram, och jag och min familj ska faktiskt flytta dit tillsammans! Det som dock är sorligt är att vi inte kommer kunna besöka Göteborg lika ofta nu, som jag skulle kunna ifall min familj fortfarande bodde kvar. Men vi flyttar i Augusti/September så tills dess ska jag ta vara på tiden med mina fina vänner och min älskade pojkvän här, det kommer vara riktigt tufft för oss med distans men vem vet en dag kanske vi flyttar ihop, men just nu passar det tyvärr inte för någon av oss.
 
Just nu är allt okej, och mitt liv flyter på som vanligt, snart tar jag studenten och det är såå efterlängtat! Har kanske nämnt på bloggen att jag inte går i skolan just nu men iomed att flytten till Stockholm aldrig hände bestämde jag mig för att plugga ikapp och bara ta den där jävla studenten, när jag ändå gått 2 jävla år så skulle det inte vara i onödan. Men jag är så stolt över mig själv att jag pallade allt plugg, för nu kan jag ta studenten och bara koppla av och inte oroa mig pga jobb och allt sånt där.
 
Aja, ville bara uppdatera er lite om ni nu fortfarande läser. Ska försöka vara mer aktiv på bloggen, men jag lovar inget för ni vet ju mig haha. Ta hand om er fina ni, och vi hörs när vi hörs <3
 
 
 
Allmänt | |
#1 - - moa saltholmen:

Min fina du är bäst!💗

Svar: Älskar dig Mois!!
Natalia Jaak Ali

#2 - - Denise M.:

Vad skönt att du är tillbaka fina du, och ta bloggandet i den farten du själv klarar av! Livet kommer imellan ibland och det är HELT okej! Vi som läser din blogg finns här & förstår❤

Svar: Åh tack så himla mycket.❤
Natalia Jaak Ali

#3 - - Josefine Moberg:

Ta det bara lugnt Natalia! Ingen förväntar sig att du ska leverera till bloggen 24/7, alla får någon gång problem och bloggen är verkligen inte den största prioriteten, vi alla förstår dig. Så oroa dig inte, och kom tillbaks till bloggandet i din egen takt. Massa styrkekramar 💕

Upp